presseticker

Skip to main content

Circle K slipper løs sitt nye butikk- og matkonsept i Sarpsborg og Fredrikstad denne uken.
I 2018 reddet kunder ved Circle K-stasjonene i Sarpsborg, Fredrikstad, Askim, Moss og Rakkestad 2567 matporsjoner fra å havne i søppelkassa. Nå ønsker selskapet å få med enda flere kunder i kampen mot matsvinn.
Mer enn 6 av 10 østlendinger vil helst ha den svart og glovarm, noe som gjør landsdelen til en høyborg for tradisjonell kaffe. Men også en annen, langt mer kontinental kaffedrikk vinner fram på Østlandet.
Circle K E6-Rygge samlet inn mest til Rosa sløyfe av alle stasjonene i Østfold. På landsbasis satte aksjonen ny innsamlingsrekord.
Ingen i Østfold kjøper så mange kaffeavtalekopper som kundene på Circle K E6-Rygge. I år fyller Circle K-koppen 15 år, og gjennom årene er den både blitt elsket og hatet. Nå får den en real ansiktsløfting.
Årslønnen til en leder i Østfold ligger i snitt på 629 000 kroner, ifølge Norsk Ledelsesbarometer 2018 fra arbeidstakerorganisasjonen Lederne.
Plankejens fra Fredrikstad bruker design for at byggesettene deres skal appellere like mye til barn og voksne. Nå får selskapet utmerkelsen DOGA-merket.
Et nytt brettspill laget av resirkulert kartong skal lære nesten 25 000 Østfold-elever fra fjerde trinn og oppover å ta riktige miljø- og kostholdsvalg i hverdagen.
Oslo: Hittil i år har norske husstander levert like mye metallemballasje til gjenvinning som de gjorde i hele 2017. På Østlandet oppgir flere enn fire av fem at de kildesorterer metallemballasje.
De to siste årene har Circle K-stasjonene i Østfold samlet inn om lag 300 000 kroner til Rosa Sløyfe-aksjonen. I oktober går aksjonen av stabelen for sjuende gang.
Automatstasjonene 123 og Statoil Automat skifter navn til Circle K Automat i Østfold. Innen mars 2019 får selskapets 120 ubetjente stasjoner i Norge nye farger og nytt navn, under en felles merkevare Circle K Automat.
Teknisk løsning ZEVS AS