presseticker

Skip to main content

Her er årets stasjonsdrivere i Circle K

  Publisert: 23.05.2019 13:29 - av  Henning Poulsen

BEST I ØST: Tom Bakken ved Circle K Åmot mottok prisen som årets stasjonsdriver i Region Sør/Øst av norgessjef Christoffer Sundby (t.v.) og regiondirektør Trond Arne Kiste. Foto: Killian Munch

BEST I VEST: Ruben Solheim fra Circle K Florø mottok prisen som årets stasjonsdriver i Nord/Vest av norgessjef Christoffer Sundby (t.v.) og regiondirektør Ronny Fiskerstrand. Foto: Killian Munch

BEST BLANT DETALJISTENE. Bekim Istrefi ved Circle K Brynseng i Oslo mottok prisen som årets stasjonsdriver blant selskapets detaljiststasjoner (egendrevne stasjoner) av norgessjef Christoffer Sundby og regiondirektør Christian Granly. Foto: Killian Munch

De gjennomfører de beste kampanjene, selger mest og kaprer flest kundene. Circle K Florø, Circle K Åmot og Circle K Brynseng har årets beste stasjonsdrivere, ifølge en ny kåring.

– Driverne ved de tre stasjonene har gjort en fenomenal innsats. Vi har utrolig mange dyktige stasjonsdrivere i Circle K Norge, og for å være aller best må du levere nesten overmenneskelig godt på drift, kundetilfredshet, medarbeiderutvikling og kampanjegjennomføring, sier Christoffer Sundby, administrerende direktør i Circle K Norge.

 

Det er Ruben Solheim fra Circle K Florø i Sogn og Fjordane, Bekim Istrefi ved Circle K Brynseng i Oslo og Tom Bakken og Øyvind Steinsett på Circle Åmot i Buskerud som denne uken gikk til topps i kåringen Årets stasjonsdriver. Kåringen fant sted på en Circle K-samling denne uken. Mer enn 1000 stasjonsdrivere, stasjonsmedarbeidere og servicekontoransatte deltok på samlingen.

 

Frokostkongen i vest

Ruben Solheim, som var best i Region Nord og Vest, roses av juryen for å være en positiv og offensiv leder. Stasjonen hans, Circle K Florø, gikk til topps i kjedens frokostkampanje tidligere i år, noe som gjorde at Solheim ble Circle K Norges ubestridte frokostkonge.

 

«Årets stasjonsdriver har et sterkt konkurranseinstinkt og har prestert på et høyt nivå i konkurranse etter konkurranse. I mars tok han et nytt sjumilssteg og gjorde stasjonen døgnåpen, til glede for alle kundene. Det er «Let’s Make It Easy» i praksis. I februar tok han over stasjon nummer to (Circle K Eid), og han har allerede løftet standarden her til nye høyder,» står det i avgjørelsen.

 

Salgsløvene i øst

Prisen for Region Sør og Øst deles mellom driver Tom Bakken og daglig leder Øyvind Steinsett ved Circle K Åmot. Det er alltid en glede å besøke stasjonen deres, ifølge juryteksten.

 

«Her blir du møtt av en av Norges mest engasjerte daglig ledere, som er helt rå på salg og gode kundeopplevelser. Det er få eller ingen som selger mer varer per kvadratmeter butikk. Forhandler har siden stasjonen ble overtatt fra Esso mer enn doblet salget. Han lovet at dette skulle skje, og det har han jammen klart,» står det i avgjørelsen.

 

Vasker om natta

I kåringen blant Circle Ks egeneide stasjoner var det Bekim Istrefi ved Circle K Brynseng som gikk til topps. Han beskrives som et arbeidsjern som gjerne spyler ned vaskehallen om natta for å unngå tapte salgsinntekter på dagtid.

 

«Han er dyktig til å ta vare på folkene sine, samtidig som han stiller strenge krav. To dager i måneden er han på kundebesøk hos nærliggende bedrifter for å selge inn bilvask og mat. Han beskrives som en som alltid er til å stole på og som stiller opp for andre,» skriver juryen.

 

 

Bildetekster:

BEST I ØST: Tom Bakken ved Circle K Åmot mottok prisen som årets stasjonsdriver i Region Sør/Øst av norgessjef Christoffer Sundby (t.v.) og regiondirektør Trond Arne Kiste. Foto: Killian Munch

 

BEST I VEST: Ruben Solheim fra Circle K Florø mottok prisen som årets stasjonsdriver i Nord/Vest av norgessjef Christoffer Sundby (t.v.) og regiondirektør Ronny Fiskerstrand. Foto: Killian Munch

 

BEST BLANT DETALJISTENE. Bekim Istrefi ved Circle K Brynseng i Oslo mottok prisen som årets stasjonsdriver blant selskapets detaljiststasjoner (egendrevne stasjoner) av norgessjef Christoffer Sundby og regiondirektør Christian Granly. Foto: Killian Munch

 

Kontaktperson:

* Circle K Norge, kommunikasjonssjef Knut Hilmar Hansen, mobil 91 73 80 53

 

Følgende bilder er knyttet til denne artikkelen:
Bilde - vedlegg til sak KIL-2003.jpg 5,82 MB (5503x3669)
Bilde - vedlegg til sak KIL-2029.jpg 7,62 MB (6039x4026)
Bilde - vedlegg til sak KIL-2084.jpg 8,69 MB (6328x4219)

Denne saken er skrevet av Pressenytt for Circle K Norge, og kan brukes fritt. Pressenytt har redaksjonelt ansvar for innholdet i artikkelen.
Publisert: 23.05.2019 13:29
Teknisk løsning ZEVS AS